Porządek obrad
1.
Otwarcie przez Radnego Seniora I sesji Rady Gminy w Mircu.
2.
Wręczenie przez Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej w Mircu nowo wybranym radnym zaświadczeń o wyborze.
3.
Wręczenie przez Przewodniczącego Gminnej Komisji Wyborczej w Mircu nowo wybranemu Wójtowi Gminy Mirzec zaświadczenia o wyborze.
4.
Złożenie ślubowania przez radnych Rady Gminy w Mircu.
5.
Stwierdzenie prawomocności obrad (quorum).
6.
Przyjęcie porządku obrad.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia regulaminu głosowania w wyborach przewodniczącego i wiceprzewodniczącego Rady Gminy w Mircu
8.
Wybór Przewodniczącego Rady Gminy w Mircu.
9.
Przejęcie przez Przewodniczącego Rady Gminy w Mircu prowadzenia obrad.
10.
Wybór Wiceprzewodniczącego lub Wiceprzewodniczących Rady Gminy w Mircu.
11.
Złożenie ślubowania przez Wójta Gminy Mirzec.
12.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
powołania Komisji rewizyjnej Rady Gminy w Mircu,
b)
powołania Komisji budżetu Rady Gminy w Mircu,
c)
powołania Komisji zdrowia oświaty i kultury Rady Gminy w Mircu,
d)
powołania Komisji rozwoju gospodarczego, rolnictwa i bezpieczeństwa publicznego Rady Gminy w Mircu,
e)
powołania Komisji skarg, wniosków i petycji Rady Gminy w Mircu,
f)
wyboru przewodniczącego Komisji rewizyjnej Rady Gminy w Mircu,
g)
wyboru przewodniczącego Komisji budżetu Rady Gminy w Mircu,
h)
wyboru przewodniczącego Komisji zdrowia oświaty i kultury Rady Gminy w Mircu,
i)
wyboru przewodniczącego Komisji rozwoju gospodarczego, rolnictwa i bezpieczeństwa publicznego Rady Gminy w Mircu,
j)
wyboru przewodniczącego Komisji skarg, wniosków i petycji Rady Gminy w Mircu,
k)
ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Mirzec.
13.
Informacja wójta z przeprowadzonych konsultacji społecznych w sprawie obecnie zamontowanych 2 progów zwalniających przy drodze gminnej w miejscowości Gadka Majorat.
14.
Zakończenie obrad I sesji Rady Gminy w Mircu.