« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Stwierdzenie kworum.

3. Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad.

4. Sprawozdanie z działalności wójta za okres między sesjami.

5. Informacja z realizacji Programu Usuwania Wyrobów Zawierających Azbest dla Gminy Mirzec na lata 2013-2032.

6. Informacja o realizacji zadań gminy w zakresie gospodarki wodno – ściekowej.

7. Informacja o stanie realizacji inwestycji na terenie gminy Mirzec w oparciu o zadania ujęte w budżecie gminy na 2025 rok oraz zadania wieloletnie.

9. Podjęcie uchwał w sprawie:

a) zmian w budżecie Gminy Mirzec na 2025 rok,

b) zmiany uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Mirzec na lata 2025 – 2031,

c) obniżenia średniej ceny skupu żyta przyjmowanej jako podstawę obliczenia podatku rolnego w roku podatkowym 2026,

d) pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

e) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Starachowickiego (na 2025r.),

f) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Starachowickiego (na 2026r.),

g) przyjęcia „Rocznego Programu Współpracy Gminy Mirzec z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2026 rok”,

h) określenia przystanków, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Mirzec oraz warunków i zasad korzystania z nich.

10. Interpelacje i zapytania.

11. Oświadczenia.

12. Przyjęcie protokołów Komisji rewizyjnej:

a) Protokół nr 15/2025 z dnia 25.08.2025r.,

b) Protokół nr 16/2025 z dnia 27.10.2025r.

13. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

14. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej